poniedziałek, 22 października 2012

Ukochana

[30.04.2012]
Kochany pamiętniczku w końcu zagadałem do Edyty!!!! <3 <3 <3 <3 Zmagałem się z tym trzy miesiące. Ale zagadałem. I o dziwo nie odrzuciła mnie :) Rozmawiałem z nią całe sześć godzin <3 <3
Było cudownie <3
Tylko rodzice się zdenerwowali że wróciłem o 23 i nie odbierałem telefonui

[03.05.2012]
Kochany pamiętniczku przepraszam że tak długo nie pisałem ale wiele zmian zaszło w moim życiu <3
Poprosiłem Edyte o chodzenie :) <3
Jesteśmy parą!!!!! :) 
Jesteśmy strasznie szczęśliwy :) <3 <3

[05.05.2012]
Kochany pamiętniczku to znowu ja. Ja i Edyta doskonale się uzupełniamy <3
Kocham ją nad życie! Wiem że to ta jedna jedyna :) <3 <3
Wiem na pewno że będziemy razem już na zawsze
Kocham ją <3 <3 Kocham!!!

[08.05.2012]
Kochany pamiętniczku!! Jestem najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi <3 <3 <3
Codziennie odwiedzam Edytkę <3 Mógłbym z nią spędzać cały czas na świecie <3
Dzisiaj podczas mojej wizyty przyłapał mnie jej ojciec :(
Dupek powiedział że jeszcze raz mnie spotka z nią a zadzwoni na policje :(
 
[28.05.2012]
Kochany pamiętniczku przepraszam że tak długo nie pisałem. Wiele się zmieniło w moim życiu
Wciąż chodzę do Edyty. Ale żeby nie przyłapali mnie jej rodzice chodzę tam w nocy :)
Wymykam się z domu o północy i wracam nad ranem <3
Jestem niewyspany i zmęczony ale miłość wymaga poświęceń <3 <3
Dam radę :)
 Z ważnych wydarzeń:
WCZORAJ MIAŁEM PIERWSZY RAZ Z EDYTKĄ <3 <3 <3 
Było cudownie <3 
Zaczęliśmy od zwykłego pocałunku ale nie mogliśmy się powstrzymać :)
Bosko :)
Postanowiłem:
Moi rodzice muszą poznać Edytkę. Zaprowadzę ich do jej domu <3 Trochę nietypowe to ale tak trzeba :)

[29.052012]
Drogi pamiętniku moi rodzice to najgorsi ludzie na świecie :( :(
NIENAWIDZĘ ICH!!
Powiedzieli że jeśli nie przestanę się spotykać z Edytą wyślą mnie do psychiatryka! Pierdoleni rasiści!
NIENAWIDZĘ ICH! CHCIAŁBYM ŻEBY UMARLI!

[30.05.2012]
Kochany pamiętniku :( To mój ostatni wpis :( Idę się zabić. Życie bez Edyty to nie życie :(
Wiesz co się stało? Wiesz??
Moi rodzice zgadali się z rodzicami Edytki i postanowili zalać betonem wejśćie do grobowca Edyty :(
Nie mogę do niej wejść :(
Już nigdy więcej się z nią nie spotkam :(
Nie mogę bez niej żyć :((
Żegnaj okrutny świecie :(

1 komentarz:

Wszelkie głupie lub nie na miejscu i nie związane z tematem posta komentarze będą kasowane