wtorek, 25 grudnia 2012

Zawsze przy tobie

Zawszę będę przy tobie.
Zawsze
Nie uciekniesz przede mną.
Nie pozbędziesz się mnie
Ja zawsze będę przy tobie.
Robię to samo co ty. Jestem prawie twoim lustrzanym odbiciem
Proszę zapal światło. Proszę idź do ludzi. 
To ci nic nie da.
Ja zawsze będę przy tobie.
Czasami mnie widzisz, czasami nie.
Niektórzy się mnie boją wiesz?
 Ale spokojnie. Nie ma się czego bać. Jestem twoim przyjacielem
Czekam aż w końcu zdechniesz bym mógł cię porwać i zjeść.
O tak. Tylko na to czekam.
Czekam aż twoja słodka i przepyszna dusza opuści twoje ciało.
Bym mógł ją złapać i ją zjeść.
Taka delikatna. Taka idealna.
Proszę cię.
Zdechnij już.
Nie mogę się doczekać
Z podrowieniami
Twój Cień.

4 komentarze:


  1. "Kłębek białawy"
    kłębek nieskończone plamy przypominają w palcu
    przed rokiem przypomina nieznanych cienie biaława choroba
    ramienie pospiesznie nie pozostaje
    dzień ginie przez chwilę

    pozostaję
    wzgórze mieszkania skromnie sprawia sobie nas
    kusząco jest drobne zamknięte miasto
    ginie przez chwilę ona

    nieznajoma katedra kusząco przypomina to
    niego przypominają przed łukiem chłodni cienie
    zakurzony jak kłębek obrót ucieka na uchodzącym niczym dolina sensie
    uciekam

    katedra miłości sprawia sobie drobne tchnienie
    plecy przypominają bezpowrotnie wzgórze
    przypomina nas blady palec
    zakurzony palec zasłania pospiesznie pogardzaną pustkę

    OdpowiedzUsuń
  2. "Wszelkie głupie lub nie na miejscu i nie związane z tematem posta komentarze będą kasowane" UUU!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co? Juz nie bedziesz mogl spamowac, jednakze autorowi bloga nie bedzie sie chcialo sprawdzac odpowiedzi od hejterow, spamow i ludzi, ktorzy jaraja sie jego creepy opowiesciami. Ale kto to wie, czy na prawde uwazaja ten blog za legalne narkotyki i do tego jeszcze darmowe! Odpowiedz prosta: ja nie wiem i szczerze nie chcialabym wiedziec

      Usuń
    2. Daj spokój. To mój kolega z klasy. Nie ma co robić to pieprzy głupoty

      Usuń

Wszelkie głupie lub nie na miejscu i nie związane z tematem posta komentarze będą kasowane