sobota, 30 marca 2013

Mamusiu

Mamusiu. Dlaczego płaczesz?
Mamusiu płaczesz z powodu rozbitej szklanki w kuchni?
Mamusiu płaczesz ,bo powiedziałam brzydkie słowo?
Mamusiu płaczesz ,bo nie posprzątałam swoich zabawek?
Mamusiu płaczesz ,bo jestem chora?

Mamusiu. Dlaczego płaczesz?
Mamusiu płaczesz ,bo tatuś znowu jest pijany?
Mamusiu płaczesz ,bo tatuś znowu pojechał do tej pani
Mamusiu płaczesz ,bo tatuś znowu krzyczał?
Mamusiu płaczesz ,bo tatuś znowu stracił wszystkie pieniądze?

Mamusiu. Dlaczego płaczesz?
Mamusiu płaczesz, bo Michałek powiedział że cię nie kocha?
Mamusiu płaczesz, bo nie posprzątaliśmy pokoików?
Mamusiu płaczesz, bo Michałek jest chory a ty nic nie możesz zrobić?
Mamusiu płaczesz, bo Michałka nie ma z nami już?

Mamusiu. Dlaczego płaczesz?
Mamusiu płaczesz, bo nie odrobiłam zadanka domowego?
Mamusiu płaczesz, bo powiedziałam że cię nie kocham
Mamusiu płaczesz, bo sąsiad mnie dotykał tam gdzie nie chciałam?
Mamusiu płaczesz, bo mam tylko sześć latek i już poznałam ten świat?

Mamusiu. Dlaczego płaczesz?
A może płaczesz, bo wyłupiłam ci oko i je zjadłam?
A może płaczesz, bo rozprułam ci brzuch i z twoich flaków zrobiłam skakankę?
A może płaczesz, bo wyrwałam ci żywcem wątrobę i ją zjadłam ?
A może płaczesz, bo chcesz umrzeć, a ja ci na to nie pozwalam?

Mamusiu. Nie płacz. Już niedługo tatuś przyjdzie i zamienicie się miejscami.

5 komentarzy:

  1. uwielbiam te chore wytwory wyobraźni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, 6letnie dziecko ma jakiekolwiek szanse z dorosla kobueta lub mezczyzna xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetnijmy ci wszystkie ścięgna. Albo podajmy środek odurzająca. Środek rozkurczający wszystkie mięśnie. Wolno działającą truciznę.
      Wtedy nawet anemik ma z tobą szanse

      Usuń
  3. Nie spodziewalam sie takiego zakonczenia... Masz dobre pasty, człowieku :)

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie głupie lub nie na miejscu i nie związane z tematem posta komentarze będą kasowane