środa, 2 stycznia 2013

Rozmowa

-Palisz?
-Nie
-Pijesz?
-Nie
-Ćpasz?
-Nie
-Więc co ci sprawia największą przyjemność w życiu?
-Patrzenie ludziom w oczy
-Dlaczego?
-Bo widzę wtedy w nich wszystko. Czy są dobrzy czy są źli
-I co z tego masz?
-Wiem że wtedy z dobrymi mogę i powinienem się zadawać
-A z złymi?
-Że należy im wyłupać oczy i je zjeść
-Dlaczego?
-Bo wtedy przejmuje zło co jest w tych oczach
-A po co ci to?
-Bo mam marzenie
-Jakie?
-Chcę zostać demonem
- Po co?
-Bo chcę mordować ludzi. Nienawidzę ludzi
-Dlaczego?
-Bo jesteście gorsi niż demony
-Dlaczego tak sądzisz?
-Bo kłamiecie, oszukujecie, śledzicie i czerpiecie radość z ludzkiego nieszczęścia
-Demony to samo robią przecież
-Tylko że oni tego nie maskują. To widać.
-I tylko dlatego nas nienawidzisz?
-Tak
-To dlaczego nie mordujesz teraz?
-Bo jeszcze nie spotkałem zła w oczach
-Ale twierdzisz że wszyscy ludzie są źli więc jak to?
-Prawie większość stara się być dobra. A ja chcę złych ludzi.
-To dlaczego tu jesteś?
-Jeszcze nie nadeszła moja chwila by zacząć przemianę
-Ale będąc tutaj raczej nie spotkasz zbyt wielu ludzi więc....
-Spotkam. Ty tu przyszłaś na przykład. A wczoraj dwóch zbirów zdemolowało mieszkanie kolegi.
-Dziękuje ci za tą rozmowę. Wielce mi pomogłeś
-Też ci dziękuje. A teraz jak możesz to zamknij tą trumnę i zakop mnie z powrotem

4 komentarze:

  1. On się chowa w trumnie, czy nie jest człowiekiem? Z tekstu wynika, że osoba wykopująca wiedziała o jego życiu. Nie rozumiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziała. Zadawała mu pytania.

      No a kim on jest? To już pozostawiam waszej kreatywności

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie głupie lub nie na miejscu i nie związane z tematem posta komentarze będą kasowane